...
Fragt fra 35 kr | Gratis fragt over 399 kr
Fremragende
30.000+ danskere hjulpet til bedre søvn

Forretningsbetingelser

Forretningsbetingelser

Nattelyst ejes og drives af:

Nattelyst ApS (binavn til Calio ApS)
Jagtvej 17
8270 Højbjerg
Mail: kundeservice@nattelyst.dk
Tlf.: (+45) 42 44 61 99
CVR: 43765876

Herefter betegnet til som ‘Nattelyst’.

Betaling

Nattelyst modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay, ViaBill eller EAN.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

  1. Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
  2. pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. 

Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Vi tager ikke kortgebyrer.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Nattelyst benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Nattelyst’ egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage. Varerne sendes direkte fra vores lager i Danmark til dig.

Der tilbydes følgende leveringsmetoder:

  • PostNord pakkeshop: 35 kr
  • PostNord hjemmelevering: 49 kr
  • GLS pakkeshop: 49 kr
  • GLS hjemmelevering: 59 kr

Vi leverer til alle brofaste øer i Danmark. Kontakt os hvis du ønsker levering til en ikke-brofast ø i Danmark eller til udlandet.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages returret ved alle køb på hjemmeside. Den 30 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb For at bruge returretten vil det være en stor hjælp for os, hvis du vil registrere returneringen her https://return.shipmondo.com/nattelyst. Du skal selv afholde fragtomkostningerne for returneringen. Du kan købe en returlabel af os gennem samme link.

Du kan også sende en mail til kundeservice@nattelyst.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Så snart vi har modtaget varerne vil pengene blive refunderet til din konto.

Varer skal sendes retur til:
Jagtvej 17
8270 Højbjerg
Danmark

Bemærk: Vi modtager ikke pakker til pakkeshop.

Uafhentede pakker

Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen. Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nattelyst i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, altid som rettidig..

Hvis reklamationen er berretiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Varen sendes til:

Jagtvej 17
8270 Højbjerg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Smiley ordning: https://www.findsmiley.dk/1359340

Varen sendes til:

Jagtvej 17
8270 Højbjerg

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@nattelyst.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i Danmark og handlet med en sælger udenfor Danmark, men indenfor EU, Norge, Island eller Storbritannien, kan du klager til Forbruger Europa her

Hvis du bor i et andet EU-land, Norge eller Island, kan du kontakte Forbruger Europa-kontoret i det pågældende land.

Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende

Til:
Nattelyst ApS
Jagtvej 17
8270 Højbjerg
kundeservice@nattelyst.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Ordre nr: _______________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Kundens navn: ______________________________________________________________________

Kundens adresse:  ___________________________________________________________________

Kundens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 03-07-2025.

Nattelyst Anmeldelser

30 dages returret
Afsendt samme dag
Fragt fra kun 35 kr

Marcus

Jeg har hørt meget godt om silke fra min søster – og det passer. Silke gør en forskel. Jeg købte mit pudebetræk fra Nattelyst og det er jeg glad for.

Pernille

Hvor er jeg glad for at jeg besluttede mig for at prøve Nattelyst mundtape - ingen snorken og en meget bedre søvn. Derudover er tapen nem at bruge og at få på og af igen.

Jalte

Må sige at jeg er positivt overrasket over effekten, de gør hvad de påstår. Jeg vasker mit ansigt hver aften, inden jeg går i seng, og jeg har ikke oplevet problemer med, at de er faldet af. Man vender sig desuden hurtigt til at have dem på.

Sofie

jeg har smalle øregange og kan normalt ikke passe standard ørepropper. men de her i str. small passer overraskende godt. Det bløde og fleksible materiale er super godt.

Martin

Rigtig god kvalitet, og de sidder komfortabelt. De kunne dog være bedre til at dæmpe meget høj lyd. Så hvis man ønsker de skal dæmpe meget høj lyd kan man tage der sleep deep ørepropper.

Søvngængeren

Jeg er meget påvirket af lyde når jeg falder i søvn. Disse ørepropper er både behagelige at sove med samt lukker de næsten alle lyde ude. Jeg kan stadig høre min alarm og meget høje lyde. Elsker elsker elsker

Trustpilot

Udvidet returret i forbindelse med julen

I forbindelse med julen har vi udvidet vores returfrister, så du allerde nu kan købe julegaver med ro i maven.

Derfor kan alle pakker lige nu byttes til og med den 31. januar 2025.

Få dine penge tilbage, hvis du ikke er tilfreds efter 30 nætter

Vi er så sikre på vores tredje generation af Premiere sovemasken, at vi har indført en 30 dages søvngaranti.

Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med sovemasken, kan inden for 30 dage returnere den og få pengene retur – helt uden spørgsmål.

For at bruge søvngarantien skal du blot følge vores normale returprocess, også refunderer vi pengene selvom produktet er brugt.

Ekstern anmeldelse

Når en anmeldelse er markeret som ‘ekstern’ betyder det, at den er blevet skrevet hos vores leverandørs webshop.

Anmeldeleren har altså ikke haft en købsoplevelse hos Nattelyst, men har købt det helt samme produkt hos vores leverandør.

Nogle eksterne anmeldelser kan være oversat fra engelsk.

Nattelyst viser eksterne anmeldelser for at give et mere omfattende billede af produktet. Vi markerer altid eksterne anmeldelser tydeligt, så du nemt kan skelne dem fra originale anmeldelser.

Der findes ikke én løsning mod snorken, som virker for alle

Hos Nattelyst sælger vi produkter mod snorken, som vi selv har testet, og ved virker for nogle mennesker.

Men desværre er snorken et meget individuelt og avanceret problem, som nogle bruger mange penge på at løse.

Derfor kan vi ikke garantere dig, at vores produkter kan løse lige præcis dit snorkeproblem. Derimod kan vi garantere dig en billig løsning, som muligvis kan afhjælpe dele af dit problem.

Emil Rauhe

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Har du spørgsmål til vores produkter, levering eller noget helt andet? Vi sidder klar til at hjælpe på mail og telefon.