Returnering og reklamation
Returnering
Vi har gjort det let at returnere hele eller dele af din ordre hos Nattelyst.
Du kan bruge vores returportal til at registrere din returnering og købe en returlabel: https://return.shipmondo.com/nattelyst
Derefter skal du blot sende pakken retur til os med din returlabel. Så snart vi har modtaget varerne modtager du en bekræftelse på mail, og pengene vil være på din konto inden for få dage.
Hvis du selv skaffer en returlabel på anden vis skal pakken sendes til:
Sønder Alle 6, 2.
8000 Aarhus C
Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshop. Derudover anses det ikke som en returnering, hvis du ikke afhenter din pakke i en pakkeshop og den sendes retur til os. Du skal i dette tilfælde give os besked om at du ønsker at returnere varerne.
Reklamation
Ved reklamation, så send os en mail på mail@nattelyst.dk og beskriv problemet med varen. Vedhæft gerne billeder hvis nødvendigt.