...

Glædelig

December 🎅

vi har op til 20% på udvalgte varer. Rabatterne er allerede trukket fra.

Privatlivspolitik

Privatlivspolitik

Nattelyst drives af:

Calio ApS
Sønder Alle 6, 2.
8000 Aarhus C
TLF: +4555226199
CVR: 43765876

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Calio ApS, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Calio ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Calio ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Calio ApS er: Emil Rauhe

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Calio ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kundeservice@nattelyst.dk.

Cookies
På https://nattelyst.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://nattelyst.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Calio ApS’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Samtykke Nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev accepterer du disse vilkår.

Aftalepart
Aftalen indgås med:
Calio ApS
43765876
Reventlowsgade 24, 1tv. 1651 København
kundeservice@nattelyst.dk

Calio ApS har mulighed for, at ændre disse vilkår. Hvis du ikke opsiger dit abonnement på nyhedsbrevene, betragtes dette som din accept af disse ændrede vilkår og betingelser. Du vil dog altid blive informeret omkring ændringerne.

Tilmelding
I forbindelse med din tilmelding til vores nyhedsbrev skal vi bruge dit navn og din e-mail adresse. Vi registrer hermed ikke andre oplysninger i forbindelse med tilmeldingen.

Brug af din e-mailadresse
Efter din tilmelding, anvender vi din e-mail adresse til udsendelse af nyhedsbreve, som indeholder information om aktuel viden f.eks. relevante tilbud, konkurrencer osv tips og tricks til bedre søvn. Nyhedsbrevet sendes som udgangspunkt 24-36 gange årligt.

Din e-mail vil blive videregivet til vores leverandører til udsendelse af nyhedsbreve. Vi anvender i øjeblikket Klaviyo

Indsamling af oplysninger
Vi registrerer din aktivitet i forbindelse med nyhedsbrevene, herunder om du åbner dem, hvor lang tid du har dem åbent, hvornår det slettes og evt. om du klikker på nogle links.
Disse oplysninger bruges, til at forbedre og målrette vores service til modtagerens interesser.

Når oplysningerne om din brug af nyhedsbrevet bruges til statistiske formål, bliver de i den forbindelse anonymiseret.

Opbevaring af dine oplysninger
Dine oplysninger opbevares og behandles fortroligt og sikkert. Vores underleverandører Klaviyo og os selv, har implementeret de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at dine oplysninger ikke misbruges, kommer til uvedkommendes kendskab, hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes eller i øvrigt behandles i strid med persondatalovgivningen.

Dit navn og din e-mail opbevares indtil du ikke længere er tilmeldt vores nyhedsbrev.

Afmelding af nyhedsbrev
Hvis du afmelder dig fra vores nyhedsbrev, sletter vi dit navn og din e-mail fra kontaktlisten. Du kan altid afmelde nyhedsbrevet ved at klikke ”afmeld nyhedsbrev” i bunden af e-mailen.

Når du har afmeldt dig, modtager du ikke noget fra os, med mindre du har givet dit samtykke til, at vi må kontakte dig.

Hvis vi har dine oplysninger fra andre sammenhænge, påvirkes disse ikke af, at du afmelder dig fra nyhedsbrevet. Vi kan derfor fortsat behandle dine oplysninger, såfremt vi har dit samtykke eller en anden behandlingshjemmel til det.

I forbindelse med afmeldelsen slettes alle dine oplysninger. Anonymiserede data til statistiske formål vil dog ikke blive slettet, da de er anonymiserede på en måde, hvor det ikke er muligt at de-anonymisere dem.

Rettelse af oplysninger
Hvis du skulle have rettelser til de oplysninger vi har om dig, kan du til en hver tid ændre dem. Enten ved at afmelde dig nyhedsbrevet og tilmelde dig igen, eller ved at kontakte os på kundeservice@nattelyst.dk.

Du har altid ret til at få indsigt i, hvilke personoplysninger vi behandler om dig. Vi vil behandle dine personoplysninger, indtil vi ikke længere har et formål med det eller du trækker dit samtykke tilbage. Du kan trække dit samtykke tilbage, ved at afmelde dig nyhedsbrevet, se afsnittet ovenfor.

Overdragelse til tredjemand
I tilfælde af, at aktiviteterne i Calio ApS overdrages til tredjemand, giver du dit samtykke til, at tredjemand må kontakte dig på samme vilkår som fremgår af disse betingelser. Herved sikres det, at du fortsat kan modtage nyhedsbrevet.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@nattelyst.dk

Mobile Terms of Service

Nattelyst ApS

Last updated: Nov. 10, 2024

The Nattelyst ApS mobile message service (the “Service”) is operated by Nattelyst ApS (“Nattelyst ApS”, “we”, or “us”). Your use of the Service constitutes your agreement to these terms and conditions (“Mobile Terms”). We may modify or cancel the Service or any of its features without notice. To the extent permitted by applicable law, we may also modify these Mobile Terms at any time and your continued use of the Service following the effective date of any such changes shall constitute your acceptance of such changes.

By consenting to Nattelyst ApS’s SMS/text messaging service, you agree to receive recurring SMS/text messages from and on behalf of Nattelyst ApS through your wireless provider to the mobile number you provided, even if your mobile number is registered on any state or federal Do Not Call list. Text messages may be sent using an automatic telephone dialing system or other technology. Service-related messages may include updates, alerts, and information (e.g., order updates, account alerts, etc.). Promotional messages may include promotions, specials, and other marketing offers (e.g., cart reminders).

You understand that you do not have to sign up for this program in order to make any purchases, and your consent is not a condition of any purchase with Nattelyst ApS. Your participation in this program is completely voluntary.

We do not charge for the Service, but you are responsible for all charges and fees associated with text messaging imposed by your wireless provider. Message frequency varies. Message and data rates may apply. Check your mobile plan and contact your wireless provider for details. You are solely responsible for all charges related to SMS/text messages, including charges from your wireless provider.

You may opt-out of the Service at any time. Text the single keyword command STOP to Nattelyst or click the unsubscribe link (where available) in any text message to cancel. You’ll receive a one-time opt-out confirmation text message. No further messages will be sent to your mobile device, unless initiated by you. If you have subscribed to other Nattelyst ApS mobile message programs and wish to cancel, except where applicable law requires otherwise, you will need to opt out separately from those programs by following the instructions provided in their respective mobile terms.

For Service support or assistance, text HELP to Nattelyst or email mail@nattelyst.dk.

We may change any short code or telephone number we use to operate the Service at any time and will notify you of these changes. You acknowledge that any messages, including any STOP or HELP requests, you send to a short code or telephone number we have changed may not be received and we will not be responsible for honoring requests made in such messages.

The wireless carriers supported by the Service are not liable for delayed or undelivered messages. You agree to provide us with a valid mobile number. If you get a new mobile number, you will need to sign up for the program with your new number.

To the extent permitted by applicable law, you agree that we will not be liable for failed, delayed, or misdirected delivery of any information sent through the Service, any errors in such information, and/or any action you may or may not take in reliance on the information or Service.

We respect your right to privacy. To see how we collect and use your personal information, please see our Privacy Notice.

Udvidet returret i forbindelse med julen

I forbindelse med julen har vi udvidet vores returfrister, så du allerde nu kan købe julegaver med ro i maven.

Derfor kan alle pakker lige nu byttes til og med den 31. januar 2025.

Få dine penge tilbage, hvis du ikke er tilfreds efter 30 nætter

Vi er så sikre på vores tredje generation af Premiere sovemasken, at vi har indført en 30 dages søvngaranti.

Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med sovemasken, kan inden for 30 dage returnere den og få pengene retur – helt uden spørgsmål.

For at bruge søvngarantien skal du blot følge vores normale returprocess, også refunderer vi pengene selvom produktet er brugt.

Ekstern anmeldelse

Når en anmeldelse er markeret som ‘ekstern’ betyder det, at den er blevet skrevet hos vores leverandørs webshop.

Anmeldeleren har altså ikke haft en købsoplevelse hos Nattelyst, men har købt det helt samme produkt hos vores leverandør.

Nogle eksterne anmeldelser kan være oversat fra engelsk.

Nattelyst viser eksterne anmeldelser for at give et mere omfattende billede af produktet. Vi markerer altid eksterne anmeldelser tydeligt, så du nemt kan skelne dem fra originale anmeldelser.

Der findes ikke én løsning mod snorken, som virker for alle

Hos Nattelyst sælger vi produkter mod snorken, som vi selv har testet, og ved virker for nogle mennesker.

Men desværre er snorken et meget individuelt og avanceret problem, som nogle bruger mange penge på at løse.

Derfor kan vi ikke garantere dig, at vores produkter kan løse lige præcis dit snorkeproblem. Derimod kan vi garantere dig en billig løsning, som muligvis kan afhjælpe dele af dit problem.

Emil Rauhe

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Har du spørgsmål til vores produkter, levering eller noget helt andet? Vi sidder klar til at hjælpe på mail og telefon.