...

Glædelig

December 🎅

vi har op til 20% på udvalgte varer. Rabatterne er allerede trukket fra.

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål til ordre

Hvor er min pakke?

Hvis du er tvivl om hvor langt din pakke er, kan du altid checke dit tracking-link, som du har modtaget på mail.

Hvis du fortsat ikke har modtaget pakken, så kontakt os på kundeservice@nattelyst.dk.

Jeg har modtaget det forkerte

Hvis du har modtaget det forkerte i din pakke, så kontakt os venligst på kundeservice@nattelyst.dk, så vi kan finde en løsning.

Returnering og reklamationer

Hvordan laver jeg en reklamation?

Hvis du har modtaget et produkt, som er gået i stykker eller du af anden årsag ønsker at lave en reklamation, så skal du følgende.

Send os en mail på kundeservice@nattelyst.dk hvor du udførlig beskriver problemet og vedlægger eventuelle billede. Så vender vi tilbage hurtigst muligt med de næste trin.

Hvordan bytter jeg et produkt?

For at bytte et produkt skal du sende en mail til kundeservice@nattelyst.dk. Vi betaler fragten for det nye produkt, men du skal betale returfragten for dit nuværende produkt.

Du kan kun returnere produkter, som ikke er taget i brug.

Kan jeg returnere produktet fysisk?

Nej, da Nattelyst udelukkende er en webshop, og da vi bruger et eksternt lager, er det ikke muligt at komme forbi fysisk og aflevere et produkt.

Salg

Er afhentning af varer muligt?

Nej, da Nattelyst udelukkende er en webshop, er det ikke muligt at komme forbi og hente ens ordre.

Andre spørgsmål

Har i en fysisk butik?

Nattelyst er udelukkende en webshop og har derfor ingen fysiske placeringer.

Udvidet returret i forbindelse med julen

I forbindelse med julen har vi udvidet vores returfrister, så du allerde nu kan købe julegaver med ro i maven.

Derfor kan alle pakker lige nu byttes til og med den 31. januar 2025.

Få dine penge tilbage, hvis du ikke er tilfreds efter 30 nætter

Vi er så sikre på vores tredje generation af Premiere sovemasken, at vi har indført en 30 dages søvngaranti.

Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med sovemasken, kan inden for 30 dage returnere den og få pengene retur – helt uden spørgsmål.

For at bruge søvngarantien skal du blot følge vores normale returprocess, også refunderer vi pengene selvom produktet er brugt.

Ekstern anmeldelse

Når en anmeldelse er markeret som ‘ekstern’ betyder det, at den er blevet skrevet hos vores leverandørs webshop.

Anmeldeleren har altså ikke haft en købsoplevelse hos Nattelyst, men har købt det helt samme produkt hos vores leverandør.

Nogle eksterne anmeldelser kan være oversat fra engelsk.

Nattelyst viser eksterne anmeldelser for at give et mere omfattende billede af produktet. Vi markerer altid eksterne anmeldelser tydeligt, så du nemt kan skelne dem fra originale anmeldelser.

Der findes ikke én løsning mod snorken, som virker for alle

Hos Nattelyst sælger vi produkter mod snorken, som vi selv har testet, og ved virker for nogle mennesker.

Men desværre er snorken et meget individuelt og avanceret problem, som nogle bruger mange penge på at løse.

Derfor kan vi ikke garantere dig, at vores produkter kan løse lige præcis dit snorkeproblem. Derimod kan vi garantere dig en billig løsning, som muligvis kan afhjælpe dele af dit problem.

Emil Rauhe

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Har du spørgsmål til vores produkter, levering eller noget helt andet? Vi sidder klar til at hjælpe på mail og telefon.