Ofte stillede spørgsmål
Spørgsmål til ordre
Hvor er min pakke?
Hvis du er tvivl om hvor langt din pakke er, kan du altid checke dit tracking-link, som du har modtaget på mail.
Hvis du fortsat ikke har modtaget pakken, så kontakt os på kundeservice@nattelyst.dk.
Jeg har modtaget det forkerte
Hvis du har modtaget det forkerte i din pakke, så kontakt os venligst på kundeservice@nattelyst.dk, så vi kan finde en løsning.
Returnering og reklamationer
Hvordan laver jeg en returnering?
Hvordan laver jeg en reklamation?
Hvis du har modtaget et produkt, som er gået i stykker eller du af anden årsag ønsker at lave en reklamation, så skal du følgende.
Send os en mail på kundeservice@nattelyst.dk hvor du udførlig beskriver problemet og vedlægger eventuelle billede. Så vender vi tilbage hurtigst muligt med de næste trin.
Hvordan bytter jeg et produkt?
For at bytte et produkt skal du sende en mail til kundeservice@nattelyst.dk. Vi betaler fragten for det nye produkt, men du skal betale returfragten for dit nuværende produkt.
Du kan kun returnere produkter, som ikke er taget i brug.
Kan jeg returnere produktet fysisk?
Nej, da Nattelyst udelukkende er en webshop, og da vi bruger et eksternt lager, er det ikke muligt at komme forbi fysisk og aflevere et produkt.
Salg
Er afhentning af varer muligt?
Nej, da Nattelyst udelukkende er en webshop, er det ikke muligt at komme forbi og hente ens ordre.
Andre spørgsmål
Har i en fysisk butik?
Nattelyst er udelukkende en webshop og har derfor ingen fysiske placeringer.